<- 1  -   of 3414 ->
^^
vv
List results:
Search options:
Use \ before commas in usernames
there could also end up being a public vote on the final brexit deal which is being pushed as an option by some people
red chamber dream
ah that would be interesting
I'd give that maybe one chance in three
oh well no world cup either lol

I may be a miserable bastard but I'm glad to be honest, could do without the streets full of hundreds of drunken fucks
red chamber dream
haha true dat

england got croatia'd
yeah I hope they go on to win it now since they've never made the final before
best UK newspaper trump headline award goes to The Mirror for "THE EGO HAS LANDED"
nailed it
One shall stand, one shall ball.
The only good thing about Trump is how often every other country dunks on that fat shithead.
sorta tempted to go to london tomorrow and check out the protests
or I might just settle for the livestreams
One shall stand, one shall ball.
The streams would be quieter.
and cheaper!
red chamber dream
lol trump laying the smack down on theresa may
red chamber dream
this is so fun to read about
red chamber dream


;____;
(user is banned)
TBJ
it'll be too close to call
Quote from DJGrenola:
best UK newspaper trump headline award goes to The Mirror for "THE EGO HAS LANDED"
That there's a nice zinger.

Quote from arkarian:
this is so fun to read about
I find it relatively boring to read anything about whatever crazy stuff Trump says, honestly.  Because it basically just follows this pattern:

1. Trump shitposts.
2. People take him seriously because he's POTUS.

The way to deal with an internet troll is to shut down their means of getting attention.  Unfortunately, this troll happened to luck upon the biggest damn megaphone there is.
red chamber dream


lmao this is the best
oh god lol

who comes up with those logos...
One shall stand, one shall ball.
People who are bad at art are also bad at identifying good art.
If that was true good art would never reach you
it's more like "people who are bad at art are also bad at choosing band names"
red chamber dream
i'm a fan of sperm swamp though, that one's just funny
red chamber dream
aand now i'm realizing it's basically always better to play an open d major without my index finger, so time to relearn that chord!!